U zult het van belang vinden dat u op een begripvolle en rustige manier, met een hoog kennisniveau, snel wordt geholpen bij alle ICT vragen en problemen. Dat is precies wat onze supportdesk doet. Niet alleen telefonisch of remote helpt onze servicedesk u graag, ook op locatie staan we voor u klaar.

Goede ondersteuning met onze help- en supportdesk.

Bij IT Worxx bemannen Arjan Joling, Jan-Rinze Houkes, René Fischer, Michel Strijker en Jaap Vos de supportdesk. Zij staan u en uw medewerkers graag te woord bij problemen of vragen over uw ICT. Binnen onze helpdesk maken we onderscheid tussen eerste- en tweedelijns helpdesk vragen. De eerstelijns supportdesk is primair verantwoordelijk voor incidenten korter dan een half uur. Indien een incident langer gaat duren, dan wordt deze doorgezet naar de tweedelijns supportdesk.

Werkzaamheden van onze help- en supportdesk

  • Het registreren en oplossen van alle meldingen en vragen van gebruikers.
  • Het bewaken van alle incidenten op basis van het afgesproken service niveau (SLA).
  • Gebruikers op de hoogte houden van de status en voortgang van hun supportvraag.
  • Het proactief bewaken (monitoren) van servers en netwerkomgevingen.
  • Het installeren van (beveiligings-) updates en upgrades.
  • Het proactief en reactief oplossen van storingen.
  • Remote ondersteuning van werkplekken en servers.
  • Online back-up bewaking en eventueel restoren van bestanden.

Bij IT Worxx stellen we hoge eisen aan onze help- en supportdesk medewerkers. Alle medewerkers op de help- en supportdesk zijn Microsoft gecertificeerd (MCSE/MCSA). Daarnaast kunnen alle medewerkers van de supportdesk een verklaring van goed gedrag overhandigen. Onbesproken, kundig en klantvriendelijk is bij IT Worxx vanzelfsprekend!

Heeft u een vraag aan onze help- en supportdesk? Neem vrijblijvend contact met ons op, wij helpen u graag verder.